Ρέθυμνο: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εντός κι εκτός της μαρίνας


Η επικείμενη δρομολόγηση του πλοίου ΕΛΛΗ Τ στην ακτοπλοϊκή γραμμή του Ρεθύμνου έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» στις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να μπορέσουν να διευθετήσουν τα κυκλοφοριακά ζητήματα που θα ανακύψουν στη μαρίνα και στους γύρω δρόμους, την ώρα της επιβίβασης επιβατών και οχημάτων στο καράβι.

Αρχικά, στη μαρίνα σχεδιάζεται – σε συνεννόηση του Λιμενικού Ταμείου και του Λιμεναρχείου – όπως σημείωσαν στην Κρητική  Επιθεώρηση και ο πρόεδρος του Λ.Τ., Μίνως Αλεφαντινός και ο λιμενάρχης, Φραγκίσκος Δασκαλάκης, το δεξιό τμήμα του χώρου (δηλαδή το τμήμα μπροστά από τα «δελφίνια») να μετατραπεί σε δρόμο και να είναι ο βασικός δρόμος εξυπηρέτησης των οχημάτων, επιβατικών και βαρέων, που θα προσεγγίζουν στο καράβι. Από εκεί ουσιαστικά θα καταργηθούν οι σημερινές θέσεις στάθμευσης για να εξυπηρετηθεί η λειτουργία του πλοίου.
Έξω από τη μαρίνα, δηλαδή στους γύρω δρόμους, το πρόβλημα εκτιμάται ότι είναι εντονότερο, δεδομένου ότι η κίνηση θα είναι αυξημένη τις απογευματινές ώρες όταν θα ετοιμάζεται το πλοίο για την αναχώρηση. «Ιδιαίτερη προσοχή θα χρειάζεται στην οδό Παπανδρέου», επισημαίνει ο λιμενάρχης Ρεθύμνου, Φραγκίσκος Δασκαλάκης, θυμίζοντας πως ο συγκεκριμένος δρόμος – που επιπλέον αντιμετωπίζει τα γνωστά καθημερινά προβλήματα με τις επιχειρηματικές δράσεις και τα διπλοπαρκαρίσματα – είναι η μία από τις μόλις δύο επιλογές των οδηγών για να προσεγγίσουν τη μαρίνα. «Θα είμαστε σε συνεννόηση και με την τροχαία, ώστε να αντιμετωπίζουμε το φόρτο της κίνησης», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος αρμόδιος για κυκλοφοριακά ζητήματα, Νίκος Κονταξάκης πρόσθεσε πως τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα πρέπει να χρησιμοποιούν την παραλιακή οδό, δηλαδή ουσιαστικά να προσεγγίζουν τη μαρίνα ερχόμενα από την ανατολική είσοδο της πόλης.
goodnet.gr